Çukur 3. Sezon 11. Bölüm İlk Sahne

Show TV

1M baxış349

    Show TV AZsel Kanalına Abone Ol → showtv.tv/AGqcyj
    Senaryosunu Gökhan Horzum’un kaleme aldığı Çukur’un yönetmenliğini Sinan Öztürk üstleniyor. Çukur’da Aras Bulut İynemli, Erkan Kolçak Köstendil, Rıza Kocaoğlu, Damla Sönmez, Hande Subaşı, Öner Erkan, Necip Memili, Kubilay Aka gibi son dönemin gözde oyuncuları ile usta oyuncular Nur Sürer, Meral Çetinkaya, Salih Kalyon ve Perihan Savaş yer alıyor.
    #ShowTV
    #Dizi
    #Çukur

    Tarixində dərc edildi 11 gün əvvəl

    Şərh

    1. rapmusic.91

      Bitmesin bu dizi devam

    2. Vasif Dadasov

      Selam Bakuden herkese 3 sezon olani izlenme azaldi bence.Arkadaslarin dedikleri gibi Hapisane sahnesi cok uzadi.Heyacan lazim catiwma lazim awk lazim

    3. Ali Mushtafa

      Vartoli:kız sadiş sadiş 😒

    4. Tuba Kılıç

      ARTIK DIZIYI IZLEMIYORUM NE ZAMAN VARTOLU CIKAR ANCAK O ZAMAN

      1. Tuba Kılıç

        @ibrahim Samet hapisten

      2. ibrahim Samet

        Vartolu diziden çıkınca mı izlersin hapisten çıkınca mı anlamadım

    5. YULDUZLAR TJ

      Salom Aleykum Xammaga Sizlardan Bir Iltimosim bor Agar Iloji Bulsa AZsel YULDUZLAR TJ Kanalimizga Obuna Bo'lingizlar Iltimos Ютубе YULDUZLAR TJ каналимизга Обуна Булингизлар Илтимос

    6. Hüseyin Hbr

      Güzel bölüm

    7. fars Qasm

      🇭🇺🇭🇺

    8. Nurcan Guclu

      Pazartesi cukurmu yok fragmani goremedim yine mumukunse yok demeyin yaaa

    9. Мая Садыева

      Lutfen gelecek bolumde karaca ve azeri goreleim cok yakisitolar bir birlerine

    10. baba 44

      Vartolu Sadettin HÜZÜN

    11. murat aydın

      Fregman nige gecikdi ya

    12. Fedya Huseynov

      Bularında yüzü gülsün artık.

    13. Cihan Çınar

      fragmaan niye gelmiyo cukur boyle sacmalamaya devam ederse reyting kaybedicek

    14. sarxan ibrahimov

      Muzigin ismi ne nolur söyleyin

    15. gozde ozdal

      Mahvetiniz diziyiiiiiii

    16. yasemin senses

      😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

    17. Pinar Eminoglou

      😐

    18. ORHAN BÖYÜKBAŞ

      Cumaali koçavalıya sahne yazılmalı ilk 3. 4 bölümde ki gibi

    19. Resul ÖZDEMİR

      Vartoli her zaman bi yolunu bulur ...

    20. Mesut Keleş

      Dizi kolik dünyalılar

    21. Zulfiqor Gaffarov

      😣😣😣

    22. Tamerlan 0515558453

      🇦🇿

    23. Xanish Esgerzade

      Çık vartolu

    24. Renawka Aliyeva

      Bu Çukurun da tadı kaçdı be...Bombalar patlamıyor artık.Nehirden de nefret ediyorum.Yine Efsun olsaydı Yamaçın sevgilisi idare ederdik....

    25. Hamit Köksal

      Vartolu cezaevinden çıksın alayının içinden geçecek hazır olunnnn🦅

    26. Emre Ekici

      😭

    27. Elmir Huseyinov

      Süper dizi

    28. Ahmet Keskin

      Nehiriydi efsunuydu ergen dizisine çevirdiniz yol yakınken senaryoyu düzeltin cezaevi sahneleri çok sıktı akıl hastahaneside öyle yüceli bi zahmet öldürün ailesini alsın gitsin herkes bitti bide karacayı soktunuz yeter artık saçma saçma sahnelere karakterlere dönmeyin

    29. Ömer Kaçar

      Yamaç ❤️ Efsun der susarım Net.

    30. Nazim Mehdiyev

      Nedir kadınlarin erkeklerden cekdikleri be yeter yaa

    31. icrahat.63

      ya yenge bırak vartolu abimi bende almanyadayim gelsin bi cayımızı içsin dövüşde var ikimiz gideriz onla sal ya sal 😁😁😎😎

    32. Onur Aydar

      Arada bir ağlamak lazım

    33. Ayla Ramazanova

      Bu muzigin adi ne?

    34. Berkay Yaglikara

      Salih gitme

    35. Zahra Babayeva

      Heyecani Yok şatkısı gitdi, heyecanda gitmek üzere

    36. Elmedin Mirzeyev

      Bu neya vartolu neyapiyor kendide bilmiyir

    37. Furkan Arslan

      BU SAZIN ADI NE ŞARKININ

    38. Emre Seçer

      Ceto ile mahsunu ozledik

    39. Nihat Altinay

      Saçmalık ya cukur ne be

    40. Asi King

      İdris koçovalının gidişini bi türlü toparlayamadın senarist,kaç bölüm oldu laylaylom